duminică, 24 septembrie 2017

Diminetile mele

     Am dat metroul pe RATB. Afar' de faptul că în stația de metrou încă nu te plouă, sistemul este același: înghesuială, grabă, neatenție și nepăsare.
     Domnișoare ambițioase care n-ar da bara pentru nimic în lume, d-aia o și încolăcesc cu mâinile, picioarele și părul; uneori mă întreb dacă n-or avea în ADN ceva molecule de caracatiță, doar că au pierdut numa' niște brațe pe traseu și încearcă să compenseze cu ce au la îndemână. Ferit-a Sfantu' să te apropii de bara moluștei, că declanșezi urgiile naturii: i-ai atins părul, geanta, haina, i-ai invadat spațiul personal... Ce îndrăzneală, lipsă de educație și ce dracu' lipsuri oi mai avea tu, profanule, da' clar diva tre' să posede bara și juma' de vagon de tramvai, și cu asta gata! Ce contează că ți-a futut trei genți în coaste, două coate-n ficat, ți-a băgat și pleata-n ochi, unde pisicii popii mai vezi tu așa zână diafană și rafinată? Și de aproape?! Eh, vezi, nu știi să apreciezi...

     Uite așa m-am pomenit eu între două tanti pe care le incomodam groaznic. Una se străduia să se suie-n tramvai, și mă împingea pe mine care n-aveam un' să mă duc decât între bucile obrajii dorsali ai doamnei din fata mea, dar care doamnă, dezvoltată pe sistemul piramidă cu vârfu-n jos, nu mai avea nici ea ea unde să se ducă pentru ca tramvai plin de sardele. Aia de jos mă înjura pe mine că stau ca vaca, aia de sus tot pe mine mă înjura pe sistemu' că nu suferă de constipație, de ce insist. Decât că namila din dosu' meu ținea tramvaiu' pe loc. Ce superman, spiderman, cucoana aia singură, numa cu prezența dumisale, țintuia tramvaiu'n loc! Da' avea ceva cu mine, că cică io nu vreau să avansez... Mie nu prea-mi place cearta, și mai ales dimineața, ca să încep ziua bine dispusă și dup'aia să le fut karma tuturor, evit discuții d-astea cât pot, decât că nestemata de-mi număra coastele cu geanta o cerea. Jur că m-am abținut cât am putut, da' n-am mai rezistat și am întrebat -o dacă are neamuri în Rusia, și asta mi-a întors -o că o insult, că-s rasistă, că ea e profesoară și să-mi văd eu de școala mea. Ooo, ce bine mi-a picat că nu m-a vazut decât din spate, vorba vorbei: din spate liceu, din față muzeu, că aveam cearcăne pân' la genunchi, fir'aș a naibilui de orgolioasă, că iar m-au apucat pandaliile când am auzit-o p-aia că mă ia la per tu când io-i vorbisem la persoana a doua, plm, dacă tot ne cunoaștem și ne batem pe burtă, stai să te bat și eu, că chiar n-am cum să te ratez, madam... Decât că-n timp ce mă chinuiam să mă temperez, asta-mi vâra o geantă în cur și burta-n spinare, și mie îmi părea rău că mâncasem în dimineața aia [nota mentală: femeie, nu mai mânca dimineața!], și insista. Acu' nici eu n-aveam cum să mă laminez, nici ea n-avea cum să încapă în tramvaiul ăla, dar persevera. Ce să-i faci, să-i dai un șut în cap, s-o înjuri, ce dracu' să faci să plece dracului tramvaiul din stație? Și iacă-mă pe mine cu nasu'n curu' uneia și cu țâțele alteia înfipte'n dos, că mai aveam nițel și recunoștea m și că-s bursuc, numa' să mă văd scăpată de acolo...
Toate bune și frumoase până am întrebat-o de origini si p-aia de stătea în fața mea. La testele de istorie n-a făcut față, ori poate am fost eu prea criptică atunci când am spus că "pe-aici nu se trece" și-am arătat înspre mai sus. Aia de sus s-a făcut că plouă, iar aia de jos mi-a zis că-s nesimțită. Plm, râdeam singură. Îmi ieșea mâncarea pe urechi, toată lumea se uita urât la mine, unii pe motiv că nu mă mișc, alții pen' că nu mă dau jos, alții pen' că exist ori pen' că nu le plăcea mutra mea, dracu' să-i ia pe toți, că nici unu' dintre ei nu era între buci-țâțele ălora, la fel cum toți stăteau și se holbau ca vitele. Mdeah, drăguț era să fi fost și money for nothing, că chicks aveam. Dropii, whatever... Și de jos, și de sus... În fine, când am văzut că asta de jos nu se lasă, am întrebat -o dacă are rădăcini rusești și pe taxu-l cheamă ISU-122, da' cre' că iar am fost prea criptică, ori nu le știa doamna p-astea terestre, că cân' am întrebat-o dacă pe mă-sa o cheamă Soyuz, tare ofensată s-a simțit, o fi zis că i-am zis că s-o ceva pe mă-sa... În fine, dracu' s-o ia, ca într-un târziu a renunțat să se mai înghesuie, și-a plecat tramvaiul.

2 comentarii:

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...