marți, 7 mai 2013

Alt tus...

     Pentru ca nu eram multumita de vechiul tus, Eyeliner Stylo de la Oriflame, am cumparat altul: de data asta am dat iama in catalogul Avon. N-am fost chiar multumita de cel de la Oriflame pentru ca nu era atat de rezistent pe cat crezusem (m-am orientat dupa descrierea din catalog, unde spunea ca rezista), la prima picatura de ploaie cazuta pe gene, s-a intins. Plusuri: culoare intensa, aplicare precisa, varf rezistent. Dupa descriere mi-am imaginat ca este rezistent, waterproof, tearproof. Nu este, si asta ar fi singurul minus din punctul meu de vedere.

     Mi-a picat in maini catalogul Avon, unde l-am vazut pe cel de care ma plang acum. M-a incantat intai gama (Extra Lasting), apoi ca o gaita ce sunt mi-au picat ochii pe "rezista pana la 12 ore", asa ca n-am mai stat pe ganduri si l-am comandat, doar ca alta data o sa casc ochii si la asterisc. A venit, l-am vazut, m-a incantat si mai tare, asta pana cand l-am folosit.


     Varful aplicatorului este flexibil (nu-i rau, dar nici bine nu-i in cazul acestui produs), moale, destul de sensibil, dupa cateva aplicari s-a cam ferfenitit (s-au desfacut fibrele din care este confectionat, varful e scamosat, nici chip sa trasezi o linie precisa). Vorba vine "aplicari", pentru ca a trebuit sa refac machiajul, iar acele aplicari au fost doar incercari nereusite de-a obtine o nenorocita de dunga neagra pe pleoapa. Acu', nu va imaginati ca am pictat cu el pe pereti sau pe smirghel, sau ca am apasat foarte tare... Intai ca  negrul nu e atat de negru, e apos, parca ar fi acuarela, aduce spre gri.     
     Bineinteles ca nu rezista... Trasat peste un strat fin de fard nu-mi place deloc. Peste primer + fard e jalnic, abia daca se vede, linia nu are aceeasi intensitate de la cap la coada, chiar daca-i trasata dintr-o singura tusa, orice incercare de a drege isprava nu face decat sa strice si mai tare. Are si un sistem cam ca la rotring, care sa aduca tusul in varful aplicator, dar e inutil din moment ce varful se despica in fibre.
     Pentru mine clar nu e bun, au fost bani aruncati.
     Daca ar fi sa aleg intre cele doua, l-as alege pe cel de la Oriflame, pe care l-am folosit destul de mult, nu zilnic, dar l-am folosit destul de des, zic ca patru luni i-au ajuns... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...