luni, 20 august 2012

Balea goodies - masca de fata lapte si miere [regeneratoare]

http://essencefreak.blogspot.ro
      Scuzati titlul sec, lipsit de inspiratie, dar asta-i adevarul: am dat iama in bunatatile [ieftine] de la DM, si trebuie sa le laud (pe cele incercate pe pielea mea, desigur)...
     Astazi laud ceea ce pe bonul de casa se numeste "Balea masca de fata lapte si miere 2x8 ml" - 3,19 lei. N-o sa-i fac poza nici ei (gasesc eu una de imprumut), dar pot contopi eticheta in limba romana, care zice:
      "30919 Balea masca de fata cu lapte si miere 2x8 ml [doua doze a cate 8 ml fiecare]
      Pentru ten sensibil si solicitat

      Masca Balea cu lapte si miere ofera ingrijire intensiva pielii sensibile si solicitate. Componentele sale cum sunt laptele si mierea, gelul royal [eu as zice ca-i vorba despre "laptisor de matca", da' daca asa au tradus ei, nu ma bag sa-i contrazic] si alantoinul [alantoina, ce-o mai fi si aia, dar suna bine si "alantoin" si mai ales, suna mai nemteste :)) ] hidrateaza, ingrijesc si regenereazea pielea. Dupa utilizare pielea devine mai catifelata si moale. Ph neutru, testat dermatologic.
Mod de utilizare: dupa curatarea totala a fetei se aplica un strat generos egal. Nu se aplica in zona ochilor si a gurii. Se lasa 10-15 minute, dupa care masca este indepartata cu un servetel cosmetic moale. Nu se spala cu apa. In functie de nevoi se poate folosi de 1-2 ori pe saptamana. Continutul plicului este suficient pentru doua aplicari. Doar pentru uz extern. A nu se utiliza la copii."
      Ce zic eu:
- chiar daca instructiunile de utlizare sunt cam haioase, pricepeti voi cum se foloseste;
- un "plic" contine doua "doze" [a cate 8 ml];
 - imi place mierea in general, nu prea-mi place mirosul, iar masca asta are un miros destul de greu de suportat, il gasesc ceva mai puternic si persistent decat mirosul mierii naturale (mie nu imi place nicicum, il gasesc oarecum gretos, desi cunosc beneficiile mierii de albine, ori ca-i consumata ca atare, ori ca-i inclusa in diverse masti, preparate cosmetice samd), la aproximativ o ora dupa indepartarea mastii de pe fata inca mai simteam mirosul (nu am folosit ulterior alte produse de ingrijire, nu am spalat fata);
 - dupa indepartarea mastii, pielea devine catifelata si moale: total de acord; am precizat in mesajele anterioare ca nu am un ten deosebit de pretentios ori pretios (ocazional problemele obisnuite cu zona "T"), dar trebuie sa recunosc ca asta-i efectul mastii: netezire, catifelare, un finish mat in cazul meu, in ciuda senzatiei de "gras";
- dupa aplicarea mastii am simtit niste "piscaturi"; nu m-au deranjat, suportabile, chiar placute (pentru mine) si le-as compara cu "piscaturile" pe care le da apa carbogazoasa, apoi o senzatie de racoare;
- la indepartarea mastii am folosit prima data dischete demachiante (sase nu au fost de ajuns in cazul meu), a doua oara am ales servetele uscate - mult mai eficient;
- imediat dupa indepartarea mastii de pe piele, am simtit tenul oarecum gras la atingere, insa dupa cateva minute senzatia a disparut, pielea era mata, proaspata, hidratata, "plina", senzatie care s-a mentinut tot restul zilei (nu am folosit crema hidratanta, crema de zi, fond de ten, blush etc);
- sunt la a treia utilizare (am folosit 1/2 plic/ saptamana) a mastii si nu am de ce ma plange: nu am remarcat o "ingrasare" a tenului, aparitia cosurilor, punctelor negre, punctelor de grasime samd. O problema ameliorata vizibil: porii din zona pometilor mai putin vizibili.
      Ingrediente (contopite, si acestea), pentru cine este interesat: Aqua, Sesamum Indicum Seed Oil, Zea Mays Germ Oil, Glyceryn, Cetearyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Decyl Oleate, Ethylhexyl Isononanoate, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Mel, Persea Gratisiima Oil, tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Panthenol, Xantan Gum, Sodium Lactate., Sodium PCA, Parfum, Carbomer, Royal  Jelly, Allantoin, Ethylhexyglycerinn, Potassium Sorbate, Disodium EDTA,  Sodium Hidroxide, Lactose, Arachis Hipogaea Oil, Lactic Acid, Lactis Proteinum, Daucus Carota Sativa Root Extract, Isopropyl Myristate, Pantolactone, Sodium Benzoate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Fructose, Glycine, Inositol, Niacinamide, Urea, Citric Acid, Glyceryl Oleate, Beta-Carotene...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...