luni, 14 februarie 2011

Reviste cu cadouri


Mare amatoare de reviste cu cadouri, le vanez pe la tarabe. Am adunat cateva creme bunicele, rujuri, glossuri, lacuri de unghii Margaret Astor, Avon, Garnier, Yves Rocher, dar si no name (toate made in China). Zilele astea m-am gandit ca n-ar strica sa cercetez termenele de valabilitate, si uite asa am aruncat o treime. Eram foarte incantata de un gloss "cadou", pe care m-am gandit sa-l folosesc. Nu mai stiu cu ce revista au "picat", erau trei produse fabb, un gloss, un fard de obraz si un lac de unghii.   Toate trei m-au dezamagit teribil. Glossul miroase ingrozitor, dar nu m-am indurat sa-l arunc. Am dat vina pe aplicator si pe recipient, gandindu-ma ca-s de foarte proasta calitate, asa ca am incercat sa-l transfer intr-un alt recipient. Inutil, deci zboara. Fardul de obraz este prea shiny pentru gusturile mele, iar particulele de mica sunt destul de mari, asa ca aplicat pe obraji nu are acel aspect matasos, perlat pe care il avea in cutie. Lacul de unghii are acelasi miros neplacut, nu dispare nici macar atunci cand se usuca lacul pe unghii, este dificil de aplicat, nu prea merge "corectat". Nu-mi dau seama cat de bine se disting culorile din pozele mele, dar sus este fardul de obraz, jos glossul. Chiar ma gandeam ca poate au zacut prea mult in caldura, si de aceea s-au degradat, dar am mai gasit niste lacuri de unghii printre "cadouri" cu acelasi miros, iar pe acelea le-am achizitionat prin noiembrie, decembrie, deci nu caldura de afara era cauza. L-am tras in poza doar pe cel rosu-aprins, de la Glamour. Nu-i grozav, trebuie agitata foarte bine sticluta inainte de aplicare. Cred ca-i obtinut dintr-un amestec, ceva, alfel nu-mi explic de ce arata astfel. Are acelasi miros neplacut, precum cel fabb, se aplica mult mai bine, insa fara un strat de lac incolor nu are luciu, este mat si se transfera de pe unghii pe orice obiect atins. O fi frigul de vina :))

 Nu cred ca mai cumpar reviste cu chilipiruri de genul asta, desi au fost si produse de buna calitate, chiar printre cele no name.


Iata si ceva ce-mi place: Farmec!

5 comentarii:

  1. iau si eu revista daca are cadou dragut , ca in general toate sunt la fel . mai slabut in Romania cu cadouri in reviste.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mi-am luat de la bolero o singura data teapa cu oja, fard de ochi si lipgloss..lipglossu era ok, fardul e un portocaliu teracota mat si rezistent, dar oja e sub orice limita. periuta e jalnica, se intinde pe unghie in dungi si arata cheap. plus ca dupa vreo 2 luni iese un fel de ulei la suprafata..deci la asemenea cadouri nu ma mai bag..cel putin nu la bolero..

    RăspundețiȘtergere
  3. Am luat si eu o singura data o revista cu cadou, nici nu mai stiu ce revista dar avea un rimel maybelline parca, rezistent la apa si foarte nesuferit si in plus revista zici ca era un pliant pentru ca ,desi era grosuta, 90% din articole erau reclama, asa ca m-am lecuit si nu mai iau.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Butterfly - A, pai nici eu nu cumpar pentru continut... Le cumpar numai pentru cadou, in special atunci cand ofera produse pe care nu le-am testat, sunt mai scumpe, si cu 10-15 lei il primesc la "pachet". Asa m-a dezamagit si mascara Deborah (i s-a tot facut reclama si m-am gandit ca o fi si asta o minunatie), mai ales ca au produse destul de scumpute. Eh, nu e waterproof deloc, desi ei asa pretind... Poate chiar or fi conditiile de transport/ pastrare de vina, dar m-am cam lecuit.

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...