marți, 9 noiembrie 2010

Acte pentru şomaj – ep. I, Adeverinţa de venit de la angajator

     Deci, să mergem mai departe: întocmirea dosarului pentru şomaj, acte necesare...

     Cerut adeverinţă de venit – care se numeşte de fapt „Adeverinţă pentru certificarea stagiului de cotizare – Anexa 26 la norme” (o găsiţi aici, in format PDF)– de la ultimul angajator. Ăsta, super amabil pentru că taman ce-a scăpat de mine fără reclamaţii, scandal, plângeri, judecată şamd,cică îmi dă hârtia. A doua zi sunt sunată că-i gata adeverinţa, să merg să o ridic. Zic, bine, sun eu să anunţ exact când pot să vin, dar nu trece bine o oră, că mă trezesc cu telefon că să nu mai vin, că adeverinţa mea e bună, da’ nu e bună.

Zic eu: ce nu-i bine?
R: Nu-i bine că tu în luna x ai lucrat 10 zile, după care ţi-ai băgat prenatalul, şi eu te-am plătit, pontat, plătit CAS, şomaj etc pentru tine, dar să vezi că fetele de la firma de contabilitate au declarat că ai avut concediu toată luna x. Am rămas... într-un fel.
Eu: Păi şi ce este de făcut, că vreau adeverinţa aia cât mai repede...
R: Pai o să meargă fetele să depună o rectificare la ITM.
Eu: Păi să meargă, şi să mă suni când e gata...

     Deci, wtf? Chiar am ciungă în păr. Aştept, să vedem în cât timp este gata adeverinţa. Eu le dau trei zile cu ’a de ieri, dacă în trei zile nu e gata, bag picioru’ şi bag reclamaţii. Oriunde se poate, şi oriunde se primesc. Înţeleg că s-a văzut cu sacii în car, şi acu’ îmi mai dă un şut în dos.

2 comentarii:

  1. offffff, ce nenorocit! Vezi sa-i bati la cap ca dupa ei nici nu vezi curand adeverinta aia! Si la somaj trebuie sa te incadrezi pana la 1 cu dosarul depus ca altfel pierzi somajul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca-i gata dosarul in 15 zile de la data trimiterii in somaj, pot merge cu el sa-l depun pe loc, daca depasesc alea 15 zile ma programeaza ei; deocamdata asta-i tot ce stiu.

    RăspundețiȘtergere

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...